גב'
מיכל דוידסון יזמיר
מיכל דוידסון יזמיר

מיכל דוידסון יזמיר, פסיכולוגית חינוכית מומחית, מ.ר. 27-126640

אני עובדת עם ילדים, בני נוער והורים ומאמינה ביכולתם של הורים להוות סוכני שינוי עבור ילדיהם. אני מציעה טיפול סביב סוגיות אישיות של גיבוש זהות (כולל זהות מינית ומגדרית), דיכאון ואובדנות, חרדה, בעיות התנהגות, קשיים חברתיים, לקויות למידה והפרעת קשב וריכוז. לצד סוגיות משפחתיות כמו קשיים בקשר הורה-ילד, סמכות הורית ויחסי אחים.

אני בוגרת תואר ראשון (B.A.) בפסיכולוגיה ובתכנית הרב תחומית באוניברסיטה העברית ותואר שני (M.A.) בפסיכולוגיה חינוכית וקלינית של הילד באוניברסיטה העברית.
במסגרת עבודתי הציבורית בשירות הפסיכולוגי החינוכי וההתפתחותי ברמת גן אני עובדת עם ילדים, מתבגרים, הורים וצוותים חינוכיים במגוון של מסגרות (גנים, בתי ספר יסודיים ותיכונים) בחינוך הרגיל ובחינוך המיוחד. בנוסף, אני מנהלת את היחידה למניעת אובדנות ומרכזת פרויקט לטיפול בבעיות התנהגות בגנים. כמו כן, הנחיתי קבוצות הורים והעברתי סדנאות לילדים בנושא ויסות רגשי. במקביל אני עובדת בקליניקה פרטית בקרית אונו (קרוב ליציאה לכביש 471) עם ילדים, בני נוער והורים.
אני מטפלת בגישה דינאמית, תוך שילוב כלים של CBT (טיפול קוגניטיבי-התנהגותי), IPT (טיפול בינאישי) ו ABFT (טיפול משפחתי מבוסס התקשרות) בהתאם לצורך. אני מאמינה בהסתכלות מערכתית על קשיי הילד/המתבגר וביכולתם של הורים להוות סוכני שינוי עבור ילדיהם. אני מציעה טיפול סביב סוגיות אישיות של גיבוש זהות (כולל זהות מינית ומגדרית), דיכאון ואובדנות, חרדה, בעיות התנהגות, קשיים חברתיים, לקויות למידה והפרעת קשב וריכוז. לצד סוגיות משפחתיות כמו קשיים בקשר הורה-ילד, סמכות הורית ויחסי אחים.